Att jag aldrig lär mig..


Jag försöker komma ihåg att blogga för det tycker jag är kul, de dagar när jag har lyckats uppdatera bloggen bra går jag runt stolt och väntar på att få komentarer. Men ändå så lär jag mig aldrig att uppdatera.

Nu är jag i Jönköping och har en tenta redan på lördag som jag försöker plugga på men det är inte det lättaste, då jag helt saknar motivation. Av en konstig anledning brukar jag oftast komma ihåg bloggen just när jag har tenta inom en närmare period, det är då jag gör allt utom att sätta mig ner och plugga.

Livet är så mycket enklare om man bara planerar, GÖR DET DÅ. :D

Kvällens citat, ännu en grej jag får försöka komma ihåg att uppdatera. :D

"If you wanna be with me Baby there's a price to pay I'm a genie in a bottle You gotta rub me the right way".

Nej nu ska det pluggas, med varm chocklad, grädde och levande ljus och självklart mina glasögon som jag måste ha hela tiden för att vänja mig vid de, kul? ja de första dagarna men nu är jag inne på andra veckan och då är det lite småjobbigt att behöva hålla koll på de hela tiden.

Uppdaterar någongång emellanåt, det är det speciella med den här bloggen, ingen press och planering, endast sponana inlägg.


Längtar tillbaka till solen och de underskattade lediga dagarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0