Bloggtrygghet..

Jag har försökt att lägga ner bloggandet, eftersom jag knappt bloggar men det känns som en viss trygghet och veta att man faktiskt har ett tryggt ställe att blotta sina känslor på när det väl behövs.

Hur mycket jag än försöker kan jag inte bli förstodd, vad är det som är otydligt med att faktiskt boktavligt säga vad man är missnöjd med och vad en förbättring skall innebära ?

Jag vill vara lyckligast på jorden, vara så uppskattad så man bara kan bli, jag vill bli prioriterad och älskad, respekterad och hörd.

Alla kan inte få som de vill är inget som går hem hos mig, kan jag inte hitta det så letar jag gärna vidare för jag tänker inte nöja mig med okej och bra, det ska vara perfekt och utmärkt.

Återigen är det mycket snack hos mig men det ska bli förändring, jag ska lyssna mer på mig själv och bry mig mindre om andra.

Med det här vill jag ännu en gång säga att det RÄCKER. Jag vill ha ALLT!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0