Avstressande resa..

Nu är jag tillbaka i mysiga Göteborg, under helgen hade jag tänkt att lägga hela jönköping bakom mig och bara koppla av till max.

Jag har inte lagt ner speciellt mycket energi på bloggen på sistone vilket beror på att mitt liv inte är speciellt innehållsrik.
Jag har vissa rutiner dag in och dag ut tills jag väl åker till Göteborg och är här några dagar sen är det bara att sätta sig på tåget och tillbaka till vardagsrutinerna.

Jag har dock hunnit flytta från min första lägenhet, kändes skummt och ångestfyllt men jag vande mig mer och mer för varje dag. Så nu har jag en stor tvåa, en riktig lägenhet m.a.o. vilket jag är supernöjd med. Annars är livet densamma, tentorna närmar sig och ett svart hölje sträcker sig över hela min värld detta pågår fram till den dagen jag sitter och skriver tentan, sen slapnar man av fram tills man ska få reda på resultatet, detta tror jag inte att jag är ensam om men jag kanske beskriver det mer dramatiskt än vad det egentligen är.

Får se om jag hinner göra något kul under helgen som jag kan skriva om......Ha det bra sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0