Back to reality....


Dags att släppa sommarlivet och återgå till det verkliga livet här i Jönköping.
Tyvärr är jag nästan tröttare än vad jag var innan jag hade sommarlov, men det ska inte hindra mig från att göra mitt bästa i år.

Sommaren har inneburit semester, jobb umgänge och allt mellan himmel och jord (typ).
Just nu är jag sjuk och har absolut inte krafter till att bla. plugga, har redan kommit efter pga. att jag inte har gjort mina läxor (A). Istället läser jag en bok som heter "Stamtavlor" av Dilsa Sten, den boken har en speciell dragningskraft, man kan inte bara lägga undan den vilket är både bra och dåligt.
 
Nu har jag inte så mycket mer att skriva så jag ska fortsätta kolla på tv och inte försöka komma på mer att skriva om.

Återkommer om något intressant inträffar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0