Din bästa vän.


Sanningen om livets viktigaste förhållande.

Hur många människor man än känner, och hur många nära vänner man än har så betyder det ingenting om du inte kan njuta av det på rätt sätt, om du inte vet vad du skall göra med vänskapen.

Du är din egna bästa vän först och främst, du måste älska dig själv, skapa dig självdistans från andra och bara vara dig själv, och när det händer kan du ha ett bra liv med vänner omkring dig.

Inte alla har tur med vänskap och har inte lika lätt att uppleva äkta vänskap. det är nu på de senaste när jag har tänkt efter och märkt hur mycket jag har missat under mina tidigare år, dock inte för att jag har ställt till allting hela tiden, jag har haft otur helt enkelt.

Ändå har jag lyckats klara mig galant, du är den viktigaste personen i ditt liv, därefter kommer din familj, familjrelationen kan ingen ta ifrån dig de finns där för dig, de är din familj.

Den dagen du tar dig själv på allvar börjar allt annat falla på plats.

Tänk om du skulle ha massa vänner som ger dig komplimanger regelbundet, men vad tjänar det till om du inte älskar dig själv och kan ta emot de, istället för att stutsa tillbaka allt positivt med detsamma.

Börja älska dig själv, för det ska JAG göra.

Ännu en gång när tankarna lever på sitt håll och verkligheten kallar.




Kommentarer
Postat av: Nas.

Mycket välskrivet. Ser att du lyssnar på mig;)

2008-09-06 @ 00:26:41
URL: http://nastradamus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0