TELE2.....

DÅ var det klarjobbat för tele2 med deras kontantkort.

Man märker verkligen hur konservativa jönköpingsborna är, de är emot allt som inte har med kyrkan att göra.
Vem tackar nej till gratis kontantkort som man kan ha hemma ifall men skulle behöva det.
 
reaktionerna var minst sagt olika men kul att ha provat på jobbet, som nu är avklarad.

Skolan rullar på som vanligt och snart fyller man år, resa hem till Götet är bokad och blir firad hela helgen, bra va? jag fyller år på söndagen men ska bli firad både på lördagen och söndagen. Sen när jag väl är hemma efter helgen måste jag packa för fullt, för jag har flytt framför mig som ska genomföras nästa helg, det ska bli underbart skönt att få bo i en större lägenhet med separat kök och sovrum.

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska träna, jag vet verkligen inte, det svåraste med träningen är att byta om och ta sig dit, för när jag väl är där älskar jag att träna och svettas.

Men jag tror inte det blir någon träning idag för min del, har massa annat att göra. så jag sitter hemma och tänker på hur mycket jag har att göra, och då går tiden fort.







Kommentarer
Postat av: Brenner

Fannas det verkligen människor som inte tog emot gratis kontatkort? Vilka jävla åsnor!

2008-10-02 @ 10:41:07
URL: http://metrobloggen.se/jagretarmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0