NEJ till Bravo..

Livets höjdpunkt är nära och jag står emot så mycket jag bara kan, jag HATAR HATAR HATAR att sova. Det finns inget värre, det känns som att man förlorar tid på att ligga där sovandes och inte göra någonting, ändå klarar jag inte av min vardag utan mina 9 timmar sömn.

Plugget gick bra när vi väl började, jag har märkt att både jag och N gör allt för att undvika det oundvikliga, vi har googlat fram alla hundraser som finns, fastän jag inte ska ha någon hund. Allt för att fördriva tiden och göra ingenting av dagen. Jag har även märkt att jag kollar för mycket på "Mannen som talar med hundar", får sluta upp med det och kolla på något som är mer aktuell att veta om, typ Gossip girl eller nått sånt oväsentligt.

Jag märkte även hur mycket man förändras genom att bo själv, när jag bodde hemma kunde jag vakna tidigt på en lördagmorgon för att köpa en viss tröja som jag fick för mig kunde ta slut i just min storlek, men den här veckan har jag gått till willys tre gånger för att hinna köpa den billiga Bravo juicen som de har som veckans vara innan den tar slut för dagen. Men tack vare att jag bor här så blir jag lika besviken varje gång, så nu har jag bestämt mig jag ska inte dricka Bravo längre, känner mig sviken,  hädanefter ska jag dricka Godmorgon nypressad fastän det smakar konserveringsmedel från första klunken till eftersmaken.

Nu ska jag försöka varva ner och få lite sömn för imon bjuder på mer bokföring och sånt tråkigt som en Jurist(blivande jurist e ju målet iaf :P) inte borde behöva slösa sin tid på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0