Älskar mitt liv..

I helgen har jag hunnit besöka Göteborg och firat älsklingen, det var riktigt mysigt att äta god mat, dricka gott och sätta sig i biomörkret i flera timmar.

Jag är riktigt glad att allting går bra just nu och att jag har eller snarare T har lyckats klicka hem två stycken klänningar från ebay.


En fin klänningen som passar till alla tillfällen.


Jag längar till sommaren när jag kan ta på mig den här fina klänningen.
Och går runt på stan med massa inköpta fingrejer.


Nu är det bara vänta och se om de lever upp till mina förväntningar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera din blogg tack

2009-02-06 @ 19:39:43
URL: http://nastradamus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0