Livet går vidare..

...Även om alla stunder inte lyckas komma med i bloggen.


Veckan skulle nog beskriva som hektiskt dock inte pga. all plugg som borde göras utan ren och sann Ebaysjukan, once you start you can´t stop.

Veckan har inte varit märkvärdig i någon bemärkelse men ändå ytterst behaglig och slapp, skönt och känna av "vilakänslan" när jag tänker på veckan. Idag fick jag för mig att jag ville införskaffa en ny mobiltelefon nämligen "samsung touchwiz"


Den känns verkligen som en telefon som beskriver min personlighet men jag har inte hunnit införskaffa den i dagsläget. Usch va ytligt det lät. Nu tillbaka till allvaret i livet.

Den kommande veckan kommer innhålla spännande avier och några mindre spännande iform av kurslitteratur.
Och komma igång med läsandet kanske låter självklar men kan vara svårare än man tror.

Något man längtar till......ALLA HJÄRTANS DAG. :D






Kommentarer
Postat av: Malin

snygg telefon! vil ha en ny och fin :-)

2009-03-14 @ 18:31:17
URL: http://malinojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0