28 Jan.


Jag lyckades vakna i tid och började lägga in mina smutstvätt, under omgångarna har jag suttit framför datorn och jobbat och kollat på mail och beställt hem lite material som vi ska ha till jobbet.

Annars har jag lyssnat på den här sköna låten och dansat omkring i lägenheten inte helt själv dock , har ju mina sötnosar som stutsar runt som knäppisar.



Nu ska jag titta till kläderna, annars ska jag byta om och förbereda mig inför min föreläsning, kanske åker jag förbi stan och köper present till älsklingen? han fyller ju år snart. hmm får se vad jag hinner med.

Kommentarer
Postat av: Minna

Tack Shadis! Låter som ett spännande äventyr som du varit ute på igen. Vi får uppdatera varandra lite bättre om vad som händer.. hmm antar att det inte blir någon tripp. Men är du här över helgen? Puss

2009-01-29 @ 20:35:13
URL: http://minnukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0