Dålig uppdatering..?

I know.

Jag har mycket kvar att lära mig av heltidsbloggarna som får varje inlägg att se enkel och icketidskrävande ut, för mig ser det ut som att de bara tänkte på någonting och resten ordnade datorn som sen publiserade A4sior långa inlägg om allt möjligt, som om det inte skulle räcka har alla skrivit långa inlägg om hela deras 2008, hmm står inte det under bloggsidans arkiv? måste man upprepa allting som de har sysselsatt sig själva och andra med under hela året?.

Och för att jag inte ska bli som de och upprepa saker som jag redan har nämnt så försöker jag blogga så sällan som möjligt så allt jag skriver får mer värde och blir nytt............... NOT, jag kan helt enkelt inte komma ihåg och blogga varje dag, de här veckorna har jag gjort roliga saker upptäckt okäntmark, sett nya platser. Jag har mycket att skriva om, massa bilder att visa, men har ingen lust och ingen energi att lägga ner.

Jag ska dock ta mig tiden att skriva om hela min "Lediga tid" från skolan någon annan dag, kallas inte för lov, utan mer för föreläsningsuppehåll sa en av våra proffesorer en gång när vi sa ordet lov av misstag.

Under denna period har även min kära lillasyster börjat blogga och är väldigt glad över de tiotal som besöker henne dagligen. Hon är iaf glad över att blogga och kommer säkert hålla uppe temport iaf ett litet tag framöver.


Och igår blev det ett kaninköp, min lilla familj fick tillökning iform av en liten söt musliknande kaninunge. Och hon är helt underbar och busig.


 Isabella  
Varför jag har satt henne där är för att hon annars ser så stor ut på bild, när hon i själva verket är minimini. Hon är knappt 8 veckor och är av en liten kaninras så hon ser förtillfället ut som en mus.



Här busar hon i soffan. pigg och glad liten tjej.

Nu ska jag försöka pigga upp mig så jag kan börja plugga igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0