Förlovning.


Igår berätta G om hennes kompis vars pojkvänn hade friat till henne vid tolvslaget, hur självklart och överdrivet det än låter så vore det underbart om någonting sånt kunde hända en själv, nu har jag kommit till det stadiet att jag inte förväntar mig någonting alls av min käraste, tyvärr känns det inte alls att han behöver anstänga sig det minsta för att ha mig och behaga mig, min behagning innebär dock inte ett frieri men lite ansträngning TACK!. :)

Men man kan ändå inte rå för att man drömmer sig bort lite iband och försöka fundera ut hur ens framtid kommer se ut, och vad som väntar på en. Och hur säker man än är på att man inte skulle vilja vara förlovad förtillfället kan man inte rå för och vara lite små avis på den tjejen som G berättade om, hur mysigt är det inte och tala om för hela världen att den man har förlovat sig med är den man älskar mest på hela jorden offeciellt. Själv har jag långt kvar tills jag verkligen är redo först ska jag bli rik så jag kan shoppa när jag vill och sen gifta mig med en ännu rikare så jag kan göra vad jag vill :P
Nu är det helt enkelt upp till dig att komma in så du kan bli rik på dina flygningar :P


En sånhär hade man verkligen inte tackat nej till i framtiden, observera att det rosa är diamant och inte någon falsk/billig sten:P


Tillbaka till verkligheten och mina böcker ropar, Hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0