När ska det vara nog?

Jag har utvecklat en vana som går ut på att testa mina gränser och stå emot sömn på nätterna.
Jag tvingar mig själv att stå ut utan att sova tills jag verkligen måste sova, och varje morgon hoppas jag på att jag är utvilad och inte går runt i lägenheten som en liten själlös zombietjej. Jag hoppas för mycket och vägrar ge upp hoppet om det bättre.

När ska det vara nog och när är det min tur att få som jag vill? och ska man verkligen nöja sig med mindre än bra?

Äsh frågor som dyker upp såhär dags på dygnet är inget att lägga ner mycket tankekraft på, för ingenting är sammanhängade av det jag har skrivit, men det är inte meningen heller.

Nu ska jag kolla in Sorans nya videoblogg :P och sen försöka sova.

Uppdaterar så fort jag får händerna fria från plugg.

M.a.o. år 2012 haha.:P





Kommentarer
Postat av: Minna

Du underhåller mig i allafall :) Haha, Fredrik skulle nog inte vilja läsa det där eller så vet har redan din åsikt. Jag tror på dig och piloten! Hörru, grabbarna fyller ju faktiskt år snart förresten. Ska vi skojsa till det som vi pratade om?

2009-01-12 @ 20:59:47
URL: http://minnukka.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag har lite ont om pengar, har kört shada-shoppning;) dock utan några juveler! Vi får planera det lite bättre. Ska höra med Nicke nyfiken också. Hade varit skoj med någon överraskningsgrej :)

2009-01-13 @ 14:35:53
URL: http://minnukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0