Lite sömn? JA TACK.

Nackdelen med att vara borta hela dagen och komma hem på kvällen är, att Tingan faktiskt sover hela dagen så när jag väl kom hem igår var hon piggare än någonsin, istället för att sova som hon brukar göra så ville hon busa till max.
Jagade min hand, och precis när jag somnade hoppade hon på min fot som stack ut från täcket och trodde att jag skulle leka med henne.

Igår kväll kände jag mig som en trött och sliten mamma mitt i natten, hon vägrade sova och jag orkade inte vara uppe mer, så jag fick sova med henne bredvid mig som lekte med massa leksaker på sängen, och snacka om att jag blev glad när jag slapp vara hennes lekkamrat så sent på natten  ändå är hon den sötaste jag  har sett, och busig är hon också, utan tvekan.


Hon ser alltid lika busig ut som den här Tingelingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0